19. 12. 2017 |
Během svátečních dnů nebudou pracovníci přítomni v kancelářích, také budou čerpat řádnou dovolenou. Osobní asistence v terénu bude probíhat i během vánočních svátků.
Nepřítomnost pracovníků v kanceláři:
Středa 27. 12. 2017 – službu zajišťuje pracovník Krizové asistence OA
Pracovní dny:
pátek 22. 12. 2017 pracovní den – hlášení požadavků OA do 9:00 na období od 25. 12. 2017 - 31. 12. 2017
čtvrtek 28. 12. 2017 – pracovní doba v kanceláři 8-12h
pátek 29. 12. 2017 – pracovní doba od 8h, požadavky do 9h na období 1. 1. - 7. 1. 2018
Také bychom poprosili uživatele osobní asistence, kteří již znají své požadavky, popř. budou potřebovat jiné než stálé asistence, aby to oznámili sociální pracovníkům OA kvůli efektivnějšímu zajištění služby během svátečních dnů. Děkujeme za pochopení.
Požadavky lze hlásit prostřednictvím telefonu 582 777 707, 734 236 589, prostřednictvím e-mailu asistence@trendvozickaru.cz nebo SMS na 777 974 455.
Dovolená od 23. 12. 2017 - 2. 1. 2018
Dovolená od 19. 12. 2017 do 2. 1. 2018
Dovolená od 22. 12. 2017 - 2. 1. 2018
Dovolená od 19. 12. 2017 do 2. 1. 2018
Nepřítomnost pracovníků v kanceláři:
Od pátku 22. 12. 2017 do středy 27. 12. 2017 Pátek 29. 12. 2017
Pracovní den:
Čtvrtek 28.12.2017 8:00-14:00 hod.
Během svátečních dnů nebudou pracovníci přítomni na pracovišti Holečkova 9, budou čerpat řádnou dovolenou: od 20. 12. 2017 – 2. 1. 2018 V nutných případech nás kontaktujte na:
E-mail: podnikani@trendvozickaru.cz
Mobil: 731 501 387 – Hulín Libor, vedoucí digitalizace, 734 442 041 – Macháčková Iveta – vedoucí call centra