Volné pracovní pozice

Výběrové řízení Osobní asistence – HPP

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc zve k výběrovému řízení ke zkrácenému úvazku na hlavní pracovní poměr (úvazek 0,5) pozice pracovník v sociálních službách – osobní asistent.

Požadavky:

●     Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – pracovník v sociálních službách

●     Schopnost přizpůsobit se individuálním požadavkům klientů při asistenci

●     Zájem o cílovou skupinu, proaktivní přístup k pracovním povinnostem

●     Flexibilní časové možnosti (nepravidelná pracovní doba, výkon práce ve večerních hodinách, o víkendech a svátcích).


●     Zodpovědné a spolehlivé jednání, komunikativnost a aktivní užívání online nástrojů (kalendář, formuláře, email, equip)


Nabízíme:


●     Smlouvu ve formě HPP na zkrácený úvazek (0,5); základní mzda 180 Kč/h plus příplatky


●     Pravidelné supervize a vzdělávání,


●     Dovolená 25 dní (dle úvazku), příspěvek na penzijní připojištění


Pracovní náplň:


●     Úkony osobní asistence – doprovody, dopomoc s úklidem domácnosti, příprava a podání jídla, přesuny z invalidního vozíku, osobní hygiena, společnost


●     Spolupráce se sociálními pracovníky osobní asistence při plnění povinností, účast na poradách, školeních a supervizích


●     Výkon služby osobní asistence podle pravidel, postupů a pokynů daných metodikou

 

 

●    Zajištění pracovní pohotovosti v rámci služby osobní asistence (1 týden v měsíci)

 

V případě zájmu o pracovní místo napište do 29.8.2025 včetně na uvedený kontakt: Mgr. Jana Měrková, email merkova@trendvozickaru.cz. Nástup je možný od 1.10.2025 nebo po domluvě. K osobnímu pohovoru budete pozvání po individuální domluvě.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti, dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí po dobu 2 let nebo až do jeho odvolání písemnou formou.

HLEDÁ SE OSOBNÍ ASISTENT/KA

Hledáš smysluplnou brigádu?

Láká tě být užitečný?

Rád poznáváš nové a zajímavé lidi?

 

Je tu příležitost stát se osobním asistentem u lidí s tělesným postižením 

Požadujeme:

  • Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – pracovník v sociálních službách (možno doplnit)
  • Věk nad 18 let
  • Výhodou praxe v sociálních službách
  • Flexibilní časové možnosti, práce
    o svátcích a víkendech, dle požadavků klientů
  • Zodpovědné a spolehlivé jednání, komunikativnost
    a aktivní užívání online nástrojů (kalendář, formuláře, email)

Nabízíme:

  • Nástupní plat  180Kč/hod
  • Příplatek za víkendy a svátky
  • Příplatek za práci v noci
  • Smlouvu ve formě DPP a následně možnost DPČ
  • Pravidelné supervize a vzdělávání, volnočasové akce Trendu, přednášky

Náplň práce:

  • Úkony osobní asistence – doprovody, dopomoc s úklidem domácnosti, doprovody, příprava a podání jídla, přesuny z invalidního vozíku, osobní hygiena, společnost
  • Spolupráce s koordinátorem osobní asistence při plnění povinností, účast na poradách, školeních a supervizích
  • Výkon služby osobní asistence podle pravidel, postupů a pokynů daných metodikou 

V případě zájmu o pracovní místo zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na níže uvedené kontaktní údaje: email: asistence@trendvozickaru.cz, tel. Číslo: 734 236 589.

Do předmětu e-mailu napište OSOBNÍ ASISTENT – výběrové řízení

Výběrové řízení na pozici

Sociální pracovník osobní asistence – koordinátor (zástup za rodičovskou dovolenou)

Nástup od 22.9.2025, nástupní mzda od 26 400 Kč  (HPP - úvazek 0,8 – zástup za rodičovskou dovolenou).

Požadavky: Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, min. VOŠ sociálního směru, výhodou praxe v sociálních službách, osobní zájem o problematiku osob se ZP, empatie, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, kreativita, schopnost sebevzdělávání, rozvíjení znalostí a dovedností pro práci v oboru sociálních služeb, trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, manuální zručnost při pomoci uživatelům soc.služeb, uživatelská úroveň práce s PC;

Pracovní náplň: Práce s uživateli služby OA a osobními asistenty - osobní jednání s uživateli a asistenty, provádění návštěv potencionálních a stávajících uživatelů, vysvětlování a objasňování principů, pravidel a fungování služby OA uživatelům a asistentům; vedení spisové dokumentace uživatelů a asistentů; aktualizace individuálních plánů uživatelů; vedení elektronické a písemné dokumentace, databází a jejich aktualizace, podpora uživatelů při řešení životních situací; zajišťování osobních asistencí - koordinace OA z dispečinku; aktivní vyhledávání potenciálních uživatelů, asistentů; metodické vedení a řízení osobních asistentů; zajištění pracovní pohotovosti v rámci služby (1 týden v měsíci)

Nabízíme zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenky.

Profesní životopis a motivační dopis doručte poštou nebo elektronicky nejpozději do 29.8.2025 včetně na uvedený kontakt. Tyto materiály jsou nezbytnou podmínkou pro zařazení
do výběrového řízení. (Nevyžádané materiály nevracíme.) Úspěšní zájemci budou pozváni
do 2. kola k osobnímu pohovoru.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti, dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle s ustanovením čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí po dobu 2 let nebo až do jeho odvolání písemnou formou.

Do předmětu e-mailu nebo na obálku napište Výběrové řízení – SP OA.

Kontaktní osoba:

Mgr. Jana Měrková, Lužická 7, 779 00  Olomouc,
tel.: 582 777 704, 734 643 745,
e-mail: merkova@trendvozickaru.cz; www: www.trendvozickaru.cz