Volné pracovní pozice

PRACOVNÍK SKARTACE

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc hledá zaměstnance na HPP na pozici pracovníka skartace – třídění papírového odpadu. Místo je pouze pro osoby se zdravotním postižením, nástup ihned.

Požadujeme:

  • schopnost samostatné práce
  • pečlivost
  • manuální zručnost
  • fyzickou zdatnost

Náplň práce:

  • ruční třídění papírového odpadu (probíhá převážně vsedě)
  • obsluha skartačního stroje (probíhá vestoje)
  • práce ve skladě

Nabízíme:

  • práci pouze pro OZP na 0,5 úvazku, možnost navýšení
  • ranní směna 08:00 – 12:30 hodin, pondělí až pátek
  • průběžná školení BOZP, obsluha skartačních strojů
  • bezbariérové pracovní prostředí
  • základní plat 7 450,- Kč + bonusy volnou složku mzdy  - výkonnostní ohodnocení,
  • stravenky 
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 3 dny placeného volna z důvodu nemoci (sick days)

 

V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis s kontaktními údaji do 30. 4. 2018 na email: machackova@trendvozickaru.cz. Do předmětu emailu napište PRACOVNÍK SKARTACE. Všem uchazečům odpovíme, vybrané pozveme k osobnímu pohovoru.

 

Kontaktní osoba:

Iveta Macháčková

sociální pracovník call centra

Tel.: +420734 442 041

E-mail: machackova@trendvozickaru.cz

Administrativní pracovník

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc hledá administrativního pracovníka pro práci v kanceláři. Místo je pouze pro osoby se zdravotním postižením, nástup květen, červen 2018.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání nejlépe technického oboru, elektro výhodou
  • Komunikativnost, prezentační dovednosti, orientace na zákazníka
  • Příjemný hlasový projev a vystupování
  • Schopnost samostatné práce
  • Pečlivost a aktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Rutinní práci na PC – MS Office (Word, Excel) a internetu
  • Trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • Telefonická komunikace se zákazníky
  • Zpracovávání objednávek
  • Emailová komunikace, vedení pošty
  • Práce na různorodých produktech
  • Drobná administrativa

Nabízíme:

  • práci pouze pro OZP na 0,5 úvazku, možnost navýšení, směnný provoz – v rozmezí 08:00 – 20:00 hodin
  • průběžná školení
  • bezbariérové pracovní prostředí
  • základní plat 7 450,- Kč + bonusy volnou složku mzdy – výkonnostní ohodnocení,
  • stravenky 
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • 25 dnů dovolené
  • 3 dny placeného volna z důvodu nemoci (sick days)

 

V případě Vašeho zájmu zašlete Váš životopis s kontaktními údaji do 30. 4. 2018 na email: machackova@trendvozickaru.cz. Do předmětu emailu napište ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK. Všem uchazečům pošleme vyrozumění, vybrané pozveme k osobnímu pohovoru.

 

Kontaktní osoba:

Iveta Macháčková

sociální pracovník call centra

Tel.: +420734 442 041

E-mail: machackova@trendvozickaru.cz

Osobní asistent/ka – HPP

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc zve k výběrovému řízení ke zkrácenému úvazku na hlavní pracovní poměr.

 Požadavky:

  • vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – pracovník v sociálních službách
  • schopnost přizpůsobit se individuálním požadavkům klientů při asistenci
  • zájem o cílovou skupinu, proaktivní přístup k pracovním povinnostem
  • flexibilní časové možnosti (nepravidelná pracovní doba, s převahou v odpoledních, večerních, příp. nočních službách, svátky, víkendy)
  • zodpovědné a spolehlivé jednání, komunikativnost a aktivní užívání online nástrojů (kalendář, formuláře, email)

 

Nabízíme:

  • smlouvu ve formě HPP na zkrácený úvazek 0,4; nástupní mzda 100Kč/h
  • pravidelné supervize a vzdělávání, volnočasové akce Trendu, přednášky
  • placené přechody mezi asistencemi a stravenky
  • dovolená 25 dní (dle úvazku)
  • 3 dny placeného volna z důvodu nemoci (sick days)

 

Pracovní náplň:

  • Úkony osobní asistence – doprovody, dopomoc s úklidem domácnosti, doprovody, příprava a podání jídla, přesuny z invalidního vozíku, osobní hygiena, společnost
  • Spolupráce se sociálními pracovníky osobní asistence při plnění povinností, účast na poradách, školeních a supervizích
  • Výkon služby osobní asistence podle pravidel, postupů a pokynů daných metodikou
  • Řešení krizových situací a pomoc při hledání náhradní asistence

 

V případě zájmu o pracovní místo pošlete motivační dopis a životopis na níže uvedené kontaktní údaje do 26.4.2018 včetně. Nástup je možný od 1.5.2018 nebo dle dohody. Do předmětu e-mailu nebo na obálku napište "OA HPP – výběrové řízení."

 


Kontaktní osoba:

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc

Mgr. Jana Měrková

Lužická 7, 77900 Olomouc

Tel: 582 777 704, 734 643 745 | Email: merkova@trendvozickaru.cz

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti, dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí po dobu 2 let, nebo do jeho odvolání písemnou formou.

Osobní asistent/ka – DPP

Spolek Trend vozíčkářů Olomouc hledá nové pracovníky a pracovnice, do sociální služby osobní asistence, ke klientům s tělesným a kombinovaným postižením. Jste zodpovědný a flexibilní člověk, který by rád pomohl těm, co pomoc opravdu
potřebují? Splňujete vzdělání pracovníka v sociálních službách nebo jste studentem sociálního, pedagogického či psychologického oboru? Dovršili jste věku 21 let?

Požadujeme:

  • Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – pracovník v sociálních službách
  • Výhodou praxe v sociálních službách, bydliště v Olomouci
  • Flexibilní časové možnosti, práce i o svátcích a víkendech, dle požadavků klientů
  • Zodpovědné a spolehlivé jednání, komunikativnost a aktivní užívání online nástrojů (kalendář, formuláře, email)

Nabízíme:

  • Finanční odměnu ve výši 90kč/hod, navýšení po 3 měsících, příplatek za víkendy a svátky
  • Smlouvu ve formě DPP a následně DPČ
  • Pravidelné supervize a vzdělávání, volnočasové akce Trendu, přednášky

Náplň práce:

  • Úkony osobní asistence – doprovody, dopomoc s úklidem domácnosti, doprovody, příprava a podání jídla, přesuny z invalidního vozíku, osobní hygiena, společnost
  • Spolupráce s koordinátorem osobní asistence při plnění povinností, účast na poradách, školeních a supervizích
  • Výkon služby osobní asistence podle pravidel, postupů a pokynů daných metodikou
     

V případě zájmu o pracovní místo zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis se souhlasem s uchováním Vámi poskytnutých údajů po dobu 1 roku na níže uvedené kontaktní údaje.
Do předmětu e-mailu nebo na obálku napište OSOBNÍ ASISTENT – výběrové řízení.

Kontakt:

Tel.: 582 777 707
Mob.: 734 236 589

asistence@trendvozickaru.cz

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších materiálů společnosti dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.